top of page
  • Annelieke Danen

Burgerhout Kunstroute verzet naar 2021


Na de persconferentie van maandag 28 september, zijn Diana Walravens en ik de volgende dag meteen in de telefoon en in alle gepubliceerde stukken van de overheid gekropen om te onderzoeken of er mogelijkheden waren om onze Kunstroute nog door te laten gaan.


We hadden net zo'n leuk interview achter de rug met René Bruijnincx , nog vol van onze Coronaproofe Kunstroute......


Je snapt dat het al, van alle kanten zat het te wringen. Waar het bij de vorige edities vooral om gezelligheid en verbinding draaide, hadden we daar al veel op ingeleverd. Een Kunstroute, in één richting, geen bakske koffie/thee bij een van de deelnemers, gezellig in de tuin..... nee.... doorlopen en genieten van al het moois wat er geëxposeerd zou worden! We hadden er een goed gevoel over en vonden dat we deze editie op een verantwoorde manier hadden vormgegeven.

Met het organiseren van de Kunstroute 2020 wisten we dat we een risico namen.


Door de landelijke maatregelen werd het steeds minder onze gezellige Burgerhout Kunstroute.

En zeer zeker niet gepast om nú een evenement te organiseren waarbij mensen samen komen.


Alle deelnemers snapten onze beslissing en waren misschien ook wel een beetje opgelucht.

Vanuit ons enthousiasme hebben verschillende deelnemers een kunstwerk achter hun raam gehangen/gezet. Ikke ok!



Het schilderij achter het raam heeft de toepasselijk titel AFSTAND

Meer info over dit schilderij heb ik al eerder gepubliceerd. https://anneliekedanen.wixsite.com/anneliekedanen/post/afstand


Ik heb veel nieuwe werk, dat had ik graag aan jullie willen laten zien.

Vooral mijn vogeltjes project.

Daar staan ze nu...... 100 in totaal. 100 vogeltjes, vleugeltjes netjes ingevouwen, niet instaat om te vliegen. Opgesteld in een vogelvlucht. Ik heb er een filmpje van gemaakt.

Zo kan ik mijn Coronavogeltjes toch aan jullie laten zien.....




Blijf gezond en blij van binnen.....

Lieve groet,

Annelieke

98 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page