top of page
  • Annelieke Danen

Expositie in de Sint-Josephkerk 29 mei tot 9 juni 2023

Tijdens deze expositie is werk te zien van keramiste Joke Schippers en ik exposeer mijn schilderijen en gedichten.


Joke Schippers heeft haar atelier aan de Florahove. Zij is tientallen jaren bezig met klei een heerlijk product wat zij kan omtoveren tot prachtige beelden. Hier in de kerk komen ze goed tot hun recht.


Ik noem mijn werk Kunstzinnig Dynamisch, ik volgde de opleiding aan de Kleine Tiki in Breda. Mijn werk is divers, niet onder een noemer te vangen.


Tijdens de Open Kerkendag op maandag 29 mei, zijn Joke en ik van 13.00 tot 16.00 aanwezig. Wij geven u graag tekst en uitleg over ons werk.


De werken zo samen te zien in onze Sint Josephkerk is een waar genot.

De kerk nodigt uit tot stilte.

We nodigen je uit om in alle rust deze expositie te bewonderen, om tijd te nemen de teksten bij de kunstwerken en de gedichten te lezen.

Misschien raakt het je, misschien geeft het je een glimlach, misschien neem je een mooie gedachte mee naar huis.



94 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page