top of page
  • Annelieke Danen

Burgerhout Kunstroute

Bijgewerkt op: 27 sep. 2020



Stoep geveegd, ramen gezeemd, gras gemaaid en werk ophangen…., werk wegzetten…..

Ik ben er maar druk mee.

Volop in de voorbereiding voor Burgerhout Kunstroute.

Samen met Diana Walravens organiseer ik deze voor derde maal. Vanwege de coronaperiode vraagt het wat meer werk dan voorheen.

We hebben gekozen voor een vaste looproute die vanaf iedere locatie gestart kan worden.

Het is een compacte route waarin 12 kunstzinnige Burgerhouters hun werk exposeren op 8 locaties. De richting wordt aangegeven door pijlen en gedichten van onze stadsdichter Babette van Rijt de Wijs en Eric van Deelen.

Samen met Anneke Catry exposeer ik bij mij thuis, Middenstraat 68

Leuk om de website te bekijken http://burgerhoutkunstroute.nl/


Ik zou zeggen print het plattegrondje uit en kom gezellig langs.

Je bent meer dan welkom😉

route op A4
.docx
Download DOCX • 1.26MB

Stiekem voorkijkje van mijn werk

(in het Engels: sneak preview)


Van alles wat... diverse werk zogezegd. Schilderen, boetseren, vilt, schilderijtjes naaien... ik heb me met veel plezier uitgeleefd.




Géén PAD activiteiten in de agenda😳

Ja je leest het goed, voorlopig géén creaplus of andere bijeenkomsten bij mij.

Ik heb gekozen voor: Eventjes lekker niks…..

Nou,.... dat is niet helemaal waar. Ik heb gewoon enorm veel zin om zelf creatief aan de slag te gaan. Ik heb nog zoveel ideeën in mijn hoofd en ik vind dat het is nu tijd is om daar ruimte voor vrij te maken.

Toch zin in, of behoefte aan kunstzinnig dynamisch werken dan verwijs ik je graag door naar: www.viakunstnaarbeter.nl, www.dianawalravens.nl, diannesmits22@gmail.com

We blijven in contact

Natuurlijk houd ik je op de hoogte van wat is zoal ga creëren, ik hoop dat je daar inspiratie uit kunt halen!

Hopelijk tot zaterdag 3 of zondag 4 oktober op de Burgerhout Kunstroute!!


Pooster Kunstroute in word 2020
.docx
Download DOCX • 9.65MB

Lieve groet,

Annelieke


127 weergaven0 opmerkingen
bottom of page